19 مهر 1400

دریافت تندیس زرین مشتری‌مداری توسط خانم نگار رحیمی زاده به عنوان مدیر و نماینده مجتمع آموزشی نیکا

مولف: فاطمه معرف زاده- مسئول مدبر   /  دسته: دسته بندی نشده   /  رتبه دهید:

دریافت تندیس زرین مشتری‌مداری توسط خانم نگار رحیمی زاده به عنوان مدیر و نماینده مجتمع آموزشی نیکا

دریافت تندیس زرین مشتری‌مداری توسط خانم نگار رحیمی زاده به عنوان مدیر و نماینده مجتمع آموزشی نیکا
 
 💠 يخْتَصُّ بِرَحْمَتِهِ مَنْ يَشَاءُ ۗ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ💠
  •  هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با رویکرد رضایت‌مندی مشتری، در دوران کرونا و پسا کرونا و ارائه ایده های نو و خلاقانه به منظور معرفی سازمان های موفق در بخش اقتصادی و فرهنگی کشور، با همکاری "وزارت صنعت معدن و تجارت"،  "مجلس شورای اسلامی" ، "مجمع مدیران کارآفرین"، "سازمان بین المللی برند"و "مجمع مدیران ایران"  در تاریخ یازدهم مهرماه ۱۴۰۰ برگزار گردید.
  •  در این مراسم که در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار گردید از 80 بنگاه اقتصادی  برتر ایران در زمینه مشتری مداری در دوران کرونا تقدیر و تشکر بعمل آمد.
  • "به حول و قوه الهی  "مجتمع آموزشی نیکا " موفق به دریافت تندیس زرین مشتری‌مداری گردید و سرکار خانم "نگار رحیمی زاده"  بعنوان مدیر و نماینده مجتمع آموزشی نیکا در زمینه مدیریت مشتری مداری و رضایتمندی در دوران کرونا و پسا کرونا  از دست نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس  لوح سپاس  دریافت نمودند. 
  •  ان‌شاءالله با همت و تلاش مستمر و همراهی شما عزیزان باز هم بتوانیم به سمت رشد و موفقیت بیشتر در تمامی عرصه ها، گام های بلند و استوار برداریم . 
  •  
 
 
 

تعداد مشاهده (958)       نظرات (0)

نظرات کاربران درباره خبر "دریافت تندیس زرین مشتری‌مداری توسط خانم نگار رحیمی زاده به عنوان مدیر و نماینده مجتمع آموزشی نیکا"


نظرتان را بیان کنید

نام:
پست الکترونیکی:
نظر:
کد بالا را در محل مربوطه وارد نمایید