هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با رویکرد رضایتمندی مشتری، در دوران کرونا و پسا کرونا و ارائه ایده های نو و خلاقانه به منظور معرفی سازمان های موفق در بخش اقتصادی و فرهنگی کشور، با همکاری "وزارت صنعت معدن و تجارت"، "مجلس شورای اسلامی" ، "مجمع مدیران کارآفرین"، "سازمان بین المللی برند"و "مجمع مدیران ایران" در تاریخ یازدهم مهرماه ۱۴۰۰ برگزار گردید.
در این مراسم که در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار گردید از 80 بنگاه اقتصادی برتر ایران در زمینه مشتری مداری در دوران کرونا تقدیر و تشکر بعمل آمد.
"به حول و قوه الهی "مجتمع آموزشی نیکا " موفق به دریافت تندیس زرین مشتریمداری گردید و سرکار خانم "نگار رحیمی زاده" بعنوان مدیر و نماینده مجتمع آموزشی نیکا در زمینه مدیریت مشتری مداری و رضایتمندی در دوران کرونا و پسا کرونا از دست نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس لوح سپاس دریافت نمودند.
انشاءالله با همت و تلاش مستمر و همراهی شما عزیزان باز هم بتوانیم به سمت رشد و موفقیت بیشتر در تمامی عرصه ها، گام های بلند و استوار برداریم .