در حال بارگذاری...
ورود به سامانه
مرا به خاطر بسپار
*
*
کلمه عبور را فراموش کردهاید؟
ثبت نام در سایت
مرورگر شما قدیمی است. لطفا آن را بروز نمایید.
بروز رسانی مرورگر
Toggle navigation
صفحه اصلی
پیام مدیر
معرفی
درباره ما
دپارتمان دبستان
دپارتمان پیش دبستان
دستاوردها
اولیاء مدرسه
مدیریت
کادر اداری و اجرایی
کادر آموزشی و علمی
وظایف معاونین
انجمن
معرفی اعضا
گزارش جلسات
گروه های آموزشی
مدیریت
دپارتمان زبان
پادکست زبان
لدابلذردر
پیش دبستان
پایه اول
پایه دوم
پایه سوم
دپارتمان موسیقی
بهداشت و سلامت
فعالیت ها
هر روز با مدرسه
طرح های اجرایی در مدرسه
کتابخانه الکترونیک
نشریه الکترونیکی
نویسنده کوچک
سوالات متداول
پیش ثبت نام
دعوت بههمکاری
تماس با ما
صفحه اصلی
پیام مدیر
معرفی
درباره ما
دپارتمان دبستان
دپارتمان پیش دبستان
دستاوردها
اولیاء مدرسه
مدیریت
کادر اداری و اجرایی
کادر آموزشی و علمی
وظایف معاونین
انجمن
معرفی اعضا
گزارش جلسات
گروه های آموزشی
مدیریت
دپارتمان زبان
پادکست زبان
لدابلذردر
پیش دبستان
پایه اول
پایه دوم
پایه سوم
دپارتمان موسیقی
بهداشت و سلامت
فعالیت ها
هر روز با مدرسه
طرح های اجرایی در مدرسه
کتابخانه الکترونیک
نشریه الکترونیکی
نویسنده کوچک
سوالات متداول
پیش ثبت نام
دعوت بههمکاری
تماس با ما
19
مهر
1400
دریافت تندیس زرین مشتریمداری توسط خانم نگار رحیمی زاده به عنوان مدیر و نماینده مجتمع آموزشی نیکا
مولف:
فاطمه معرف زاده- مسئول مدبر
/ دسته: دسته بندی نشده / رتبه دهید:
دریافت تندیس زرین مشتریمداری توسط خانم نگار رحیمی زاده به عنوان مدیر و نماینده مجتمع آموزشی نیکا
💠 يخْتَصُّ بِرَحْمَتِهِ مَنْ يَشَاءُ ۗ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ💠
هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با رویکرد رضایتمندی مشتری، در دوران کرونا و پسا کرونا و ارائه ایده های نو و خلاقانه به منظور معرفی سازمان های موفق در بخش اقتصادی و فرهنگی کشور، با همکاری "وزارت صنعت معدن و تجارت"، "مجلس شورای اسلامی" ، "مجمع مدیران کارآفرین"، "سازمان بین المللی برند"و "مجمع مدیران ایران" در تاریخ یازدهم مهرماه ۱۴۰۰ برگزار گردید.
در این مراسم که در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار گردید از 80 بنگاه اقتصادی برتر ایران در زمینه مشتری مداری در دوران کرونا تقدیر و تشکر بعمل آمد.
"به حول و قوه الهی "مجتمع آموزشی نیکا " موفق به دریافت تندیس زرین مشتریمداری گردید و سرکار خانم "نگار رحیمی زاده" بعنوان مدیر و نماینده مجتمع آموزشی نیکا در زمینه مدیریت مشتری مداری و رضایتمندی در دوران کرونا و پسا کرونا از دست نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس لوح سپاس دریافت نمودند.
انشاءالله با همت و تلاش مستمر و همراهی شما عزیزان باز هم بتوانیم به سمت رشد و موفقیت بیشتر در تمامی عرصه ها، گام های بلند و استوار برداریم .
مرورگر شما از این فایل پشتیبانی نمی کند.
لطفا آنرا دانلود کنید:
دریافت فایل
تعداد مشاهده (957) نظرات (0)
نظرات کاربران درباره خبر "دریافت تندیس زرین مشتریمداری توسط خانم نگار رحیمی زاده به عنوان مدیر و نماینده مجتمع آموزشی نیکا"
نظرتان را بیان کنید
نام:
لطفا نام را وارد کنيد
پست الکترونیکی:
پست الکترونیکی نامعتبر است
نظر:
لطفاً نظر خود را وارد نمایید
کد بالا را در محل مربوطه وارد نمایید
*
*
ارسال